Catalogi

BO.BURO is uw partner gespecialiseerd in meubilair voor en inrichting van kantoren en werkruimtes.


Chaussée de Lille, 204 - 7500 Tournai

Top

ARCHITECTUUR

Onze dienst binnenhuisarchitectuur luistert naar u, analyseert uw noden, denkt na over de functionele aspecten en adviseert u hoe u de ruimte optimaal kunt benutten.

LOGISTIEK

Onze dienst logistiek legt de nodige contacten met de leveranciers en montageteams om uw project binnen de overeengekomen termijn in goede banen te leiden.

AFWERKING

De ruimte heruitvinden gaat vaak samen met verbouwen. Een deuropening of een wand creëren of verplaatsen, vloer vervangen, akoestiek verbeteren, nieuwe lokalen schilderen, een nieuwe keuken of gewoon nieuwe kasten installeren, receptie of sanitaire installaties vernieuwen. BO.Buro helpt u bij uw verbouwingen.

Werkplekken
op maat

We ontwerpen werkomgevingen waar de waarden van uw onderneming van afstralen !

Kantoor

WIJ HEBBEN VOOR U ALLE MOGELIJKE ERGONOMISCHE OPLOSSINGEN OM UW KANTOREN MEE UIT TE RUSTEN.

Directiekantoor of kantoor voor de werknemers, voor één of meer personen: in ons uitgebreide gamma vindt u wat u zoekt. Meubilair moet uw onderneming ten overstaan van uw medewerkers en klanten “cachet” en dynamiek geven, mét respect voor het milieu.

Zitten

HET ZITMEUBEL MOET HET ERGONOMISCHE EN COMFORTABELE KERNELEMENT ZIJN VAN UW WERKPLEK EN U KUNT MATELOOS PERSONALISEREN.

Aanbevelingen voor een goed zitcomfort
  • Ga goed tot achter op de stoel zitten (heel belangrijk).
  • Laat uw rug tegen de rugleuning rusten. Stel de hoogte van de stoel goed af ten opzichte van de lenden.
  • Stel de hoogte van de zitting zo af dat uw voeten plat op de grond (de hoek dij-onderbeen moet ongeveer 90° bedragen) of op de voetsteun rusten.
  • Stel het mechanisme, meer bepaald de spanning van het contact, af volgens het gewicht van de gebruiker.

Verander regelmatig van zithouding!

Relax In the office

DAT WELZIJN OP HET WERK BIJDRAAGT TOT DE EFFICIENTIE VAN HET PERSONEEL, IS ALGEMEEN BEKEND; DAAROM WORDT ER BIJ DE INRICHTING VAN WERKPLEKKEN OOK ZO VEEL AANDACHT AAN BESTEED.

Ongemak kost geld, maar welzijn op het werk is een bron van economische prestaties. De werkomgeving is immers een van de belangrijkste hefbomen om welzijn in de hand te werken. Dit aspect kunnen we samen onder de loep nemen.

Opbergen & organiseren

EEN GOED GEORDEND KANTOOR GARANDEERT EEN EFFICIENTE WERKOMGEVING. MAAR DAN MOET U WEL OVER DE GEPASTE OPBERGRUIMTE BESCHIKKEN. EN WIJ HEBBEN DE OPLOSSING.

Opgeruimd staat netjes, en zeker op kantoor. We ordenen, sorteren, organiseren graag. Dat heet “peace of mind” en een uitgebreide opruimsessie geeft veel voldoening. Een opgeruimd bureau waarborgt de “gemoedsrust” en u werkt efficiënter.

Verlichting & accessoires

OM UW PROJECT TOT IN DE PUNTJES AF TE WERKEN BEVAT ONS GAMMA OOK VERLICHTING EN TAL VAN ACCESSOIRES VOOR UW WERKPLEKKEN.

Akoestische oplossingen

Silence !! on travaille ici 

De nieuwe bouwtechnieken maken vaak gebruik van nagalmende materialen, zoals beton, glas, enz. In sommige lokalen kan resonantie dan ook een probleem zijn. Bovendien is samen werken almaar meer een prioriteit. Landschapskantoren helpen daarbij, maar de akoestiek laat wel eens te wensen over. Gelukkig zijn ook daar oplossingen voor en ons adviesbureau kan u akoestische afscheidingen, scheidingswanden tussen de verschillende werkplekken, plafondhangers, phone boxes en tal van andere hulpmiddelen aanbevelen.

Gemeenschappen / Vergadering & opleiding

We monitoren voortdurend hoe de markt van meubilair voor scholen en gemeenschappen evolueert, zodat we kunnen aansluiten bij de nieuwe normen en nieuwe behoeften. Ons team volgt onderzoeken op de voet, zodat het voor uw gemeenschappen innoverende en ergonomische oplossingen kan ontwikkelen.

Scheidingswanden en afscheidingen

Geluidswanden voor uw gezamenlijke kantoorruimtes waarborgen de concentratie en vertrouwelijkheid.

Contacteer ons

Graag een inlichting, een afspraak?